Cough-cough, I’m sick

Jada, det måtte komme. Dumme meg gikk jo ut i går med vått hår, så i dag føles det som om jeg har en propp i hodet som ikke burde være der i tillegg til vond hals og litt rennende nese. HERLIG. Har hamstret urtete og Doc-halslinser, så skal drikke/spise ut utysket i løpet av dagen. Jeg skal baaare slappe av, fant jeg ut da jeg etter én forelesning holdt på å sovne… Men så kom jeg ut i sola og snøen (ja, det snødde helt vilt i går/i natt/i dag – IGJEN!) og da ble det litt bedre og så gikk jeg til veiledertimen min og så ble alt bare fint.

Tumblr_lqih933a7f1qedyl8o1_500_large
(whi)

Nå skal jeg drikke masse urtete og lese Batman-tegneserie (nerd som jeg er).
Ønsk meg god bedring, da! 🙂

4 kommentarer
    1. sv: vet ikke helt om den gamle bloggen er “meg” lengere.. er lei av den. også føler jeg at den er ganske upersonlig.. har ikke helt bestemt meg om jeg skal skifte blogg sånn helt.. men forandringer er jo bra.. hva synes du da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg