New in + outfit (14032012)

ÅH SERR. Ville ha knallblå jeans, men blå SKINNbukse er jo mye kulere! (Når jeg tenker meg om har jeg en blå bukse fra før…) Og når den kostet 49 kr… Ja, da ble det sånn! (Fra Cubus forresten)

Slik ser den ut på:

Slik ser den ut ned til knærne, i alle fall. Og slik ser jeg ut – MONKEYSTYLE! Litt søt.
CARDIGAN // secondhand, Blueprint er merket.

Min nye … tunnel, eller hva det heter. Det er fake i alle fall, har ingen planer om å utvide hullene i ørene mine! 129,- (for et par) på Gina Tricot.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg