Just say “yes”

Photobucket

… for dere kan jo bare gjette hvem som fikk både prosa- og kognitivoppgavene godkjent!!! KOGNITIVOPPGAVEN, DERE, den jeg har gått og vært redd for i et og et halvt fakkings år! Tre timer jobbing førte til et resultat som gikk gjennom sensuren uten å mukke, og nå skal jeg jammen få levere eksamensoppgave og alltingen. IIIIH!

Jeg er så innmari glad nå, og så har jeg sååå lyst til å feire med brus eller kjeks eller noe annet godt som er ulovlig helt til i morgen kl. 6 (da er det offisielt helg, selv om jeg er ferdig på jobb sikkert 5 timer før det) MEN det er torsdag og det er ikke lov og jeg skal være flink og koser meg med sjokolademelk i stedet – melk med O’boy, that is. (Sånn som du kjøper i butikken er jo 50% sukker og er egentlig ikke så innmari godt, heller.)

ÅH. LYKKE. Nå kan jeg ta helg med god samvittighet! JEG ELSKER VERDEN!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg