Looking forward to…

Har fått for meg at det er bra å glede seg til ting, for da blir de kjedelige tingene jeg gjøre mindre kjedelige. Denne uka, som sist uke, er det mye som skjer, hurra: 

Torsdag – IKEA-tur med mannedyret! YES! Føles som en evighet siden jeg var der sist, og jeg eeelsker IKEA.

Fredag kveld – jeg skal nemlig på konsert med Urørtfinalistene LEMÂITRE! Har hatt Strobes pt. 2 på hjernen for aaages, så skal bli kult å faktisk se dem live.


(http://alfitude.com/tag/lemaitre/)

Lørdag – mannedyret har fri på en lørdag for første gang siden vi var på bursdag hos tantebarna mine i januar (ok, det er ikke så lenge siden, men uansett) og jeg gleder meg til å spise koselig frokost uten å stresse og bare slappe av litt sammen.

Lørdag kveld – ut med to av tre favorittjenter på utestedet der den tredje favorittjenta er bartender.

Onsdag uke 9: Levere den styggestygge kognitivrapporten.

10. mars – Christine Presenterer: P3 Klubb. Hells yes, det blir superawesome!

Dette går bra. Dette blir bra. Dette blir supert! Ha en fin dag, dere! Og fortell meg gjerne noe dere gleder dere til!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg