Nytt design!

Fra Juliebefengt rosabloggdesign:

til blomstrende fint svarthvittdesign:

Hurra. Headeren har jeg hatt liggende siden forever på PC-en, “hjemmelaget” og alt (jenta fant jeg på whi). Var litt vondt å bytte header for jeg har fått så mye skryt for den forrige, og den var tross alt tvers igjennom mitt eget produkt – MEN forandring fryder, og jeg ble virkelig fornøyd med dette nye, selv om det ble mye sort og hvitt. Bakgrunnen måtte liksom tale for seg selv uten for mye fargeforstyrrelser i header og tekst, syntes jeg. Og så ny .gif da, hih.

Hvis dere vil ha fantastisk fine bakgrunner på bloggen deres, anbefaler jeg dere å titte innom Vintage Backgrounds for der var det kjempemange fine (jeg brukte en halvtime på å bestemme meg…).

OG hvis dere lurer på hva “hic & nunc” betyr, så er det “her og nå” på latin. Hurra 🙂
Hva synes dere? 

5 kommentarer

Siste innlegg