DIY: Drømmefangersmykke

Endelig fikk jeg somlet meg til å lage et! Dvs., lage og lage, nå har det seg sånn at selve drømmefangeren ikke akkurat er hjemmelaget (var med som “gave” den gang jeg gikk på barneskolen og leste tegneserien W.I.T.C.H.) MEN jeg har faktisk festet på skinnreima og perlen helt selv. DIY FTW! (Størst på forkortelser!)

Forklaring på hvordan du lager drømmefanger finner du her, jeg gjorde det da jeg var sånn 11 og fikk til kjempemange fine (selv om jeg ikke gikk frem helt sånn som Maren), så det er veldig lett og ganske gøy.
Hvis du er normalt oppegående skjønner du kanskje hvordan jeg gikk frem med tråden (men hvis det er noe du lurer på, bare spør!).

Kommer et outfit-innlegg senere i dag, så får dere se hvordan den er på! 🙂
(Har forresten “gått med på” null shopping ut februar, så fremover blir det vel en del DIY eller klesskapfunn i stedet for de sedvanlige new ins. Men det er vel forsåvidt bare bra for chipen på bankkortet mitt, den er litt sliten.)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg