Ukas sang #6

Denne gangen ble det Miley Cyrus (ikke lukk fanen ennå) sitt bidrag til “Chimes of Freedom”, et album der kjente artister har tolket Bob Dylan-låter for å feire 50-årsjubileet til Amnesty International. Here it goes!

Åhsåfin.

Angående fin, var en Gløshaugen-hunk som satt på samme buss som meg nå nettopp. Han snudde seg sånn 5 ganger i løpet av bussturen på 4 minutter og så på meg, og jeg begynte jo, som vanlig, å lure på om jeg hadde glemt å sminke ene øyet eller noe lignende (har forsåvidt aldri skjedd, men en gang må være den første).
Så skal han av på bussholdeplassen før min, og i stedet for å gå ut døra foran som var 30 cm unna gikk han heller bak til midtdøra der jeg stod fordi det var flere som skulle inn på bussen og med det samme han passerte meg sendte han meg et skikkelig fint smil. Made my day!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg