New in: Veske


Min nydelige fine veske som var på salg med avslag på hele 70% (the very best kind!) på Accessorize Trondheim Torg. 125,- ?

Nå, dere, nå er nettverkstilkoblingen tilbake. Så nå skal jeg fóre dere med unyttig info om meg selv hver eneste dag igjen! Første newsflash er om helgen min, jeg har nemlig ikke gjort noe annet enn å sove, spise, være med kjæresten og se Once Upon A Time de to siste dagene. Kosikos!

Nå er det oppdatering på ikke mindre enn fire TV-serier, te og etter hvert psykologiforsøk som står på planen. Psykologi, sier dere, er ikke du ferdig med det? VEL, jeg ble ferdig med 7 av totalt 8 fag. Det er det åttende faget jeg nå tar opp igjen, selv om jeg egentlig tar det for første gang – jeg tror ikke jeg leste en side i den boka og langt mindre skrev noe i notatboka mi. True story.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg