Måndagsbarn

Hei og hopp! Fra nå av blir det mobilblogging fremover pga. de før nevnte nettproblemene. Ikke optimalt i mine øyne, men bedre enn ingenting. Tror jeg.

Helga var for min del helt topp, med chillekveld på fredag, bursdag til tantebarn og Samfundet på lørdag og The Sims 3 i hele går. Hjarte!

Men etter hver søndag kommer mandag (true story!), så her sitter jeg med havregrynsgrøten min. Porsjonen ble litt for stor, så jeg tror ikke jeg trenger å bekymre meg for lunsj i dag…

Ha en flott mandag, jenter (og eventuelle gutter)! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg