Make-up (14012012)


Må bare si det: Jeg har ikke stygg hud, jeg hadde bare en del dogg på linsa under fotografering som ble vanskelig å redigere bort etterpå uten å forstyrre bildets andre elementer. ERGO, litt rar hud.

Ganske enkel og rask look med fokus på øyne OG lepper (jeg er en sminkerebell!) som ble brukt på bursdagsfest på lørdag. Produkter (ikke i rekkefølge og med farge i kursiv):

ELF Healthy Glow Bronzing Powder Warm Tan (litt mye på nesa, ser jeg, ops…)
ELF Studio Pressed Powder
H&M Eyebrow Liner Dark Brown
H&M Glitter Eyeshadow Pen Purple + Black
Max Factor Miracle Touch Creamy Blush Soft Copper
Models Own Big Brush Mascara Black
Models Own Kohl Eyeliner Pencil Black
NYX Single Eyeshadow Sahara
Wild and Crazy Lipstick – Stiletto (tror jeg)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg