Back to reality

Ikke mer tagliatelle til lunsj, ikke mer vin på hverdager. Ikke Prada rundt hvert et hjørne, ikke metro for å komme seg steder. Nå er det dunjakke, 10 minusgrader og skole igjen. Så jeg tar på meg min glitrende blå, nye genser og en ikke fullt så ny Max Factor-leppestift i plommefarge og drar meg ned til bussholdeplassen.
FOR I DAG ER DET INFORMASJONSMØTE. Fatter ikke at jeg gidder, for slike ting har jeg aldri møtt opp på før. Spør heller andre desperat om hjelp når det er noe jeg ikke skjønner rett før semesteroppgaver skal leveres. It’s the only way.

Har planer om både new in- og outfit-innlegg i dag, men vi får se det an. Se an om jeg gidder, altså – jeg stod faktisk opp klokka 7, så det kan godt hende jeg slokner med én gang jeg kommer hjem (som etter mine beregninger blir i 12-13-tiden…)

NUSS.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg