Nyttårsforsett

Jeg har bare ett forsett for 2012, og det er å kutte ned på shoppingen. For å hjelpe meg har jeg laget meg en shoppedagbok, der jeg skal bokføre alle kjøp av klær, sko, sminke, smykker, +++ slik at jeg faktisk innser hvor mye jeg bruker på helt klart unødvendige ting. For det er mye.

En SiT-notatbok vi fikk utlevert gratis ved skolestart i 2010, som jeg videre fikset på v.hj.a. utklipp fra H&M-katalogen. Skulle i utgangspunktet være en helt vanlig notatbok, men den ble ikke brukt. Dymopus laget da en chic merkelapp i sort og hvitt og vips så er dette regnskapsføreren min. Det vil si, det er vel jeg som er regnskapsfører, dette er bare regnskapspapirene. Whatever.

Allerede i løpet av den første uka i januar har jeg brukt masse penger (Milano teller ikke), for i går tok jeg en runde på CDON. Flott…

Har du nyttårsforsett(-er)?

3 kommentarer
    1. Være mer med herlige mennesker som D-E-G ! 😀 Hihi…
      Og prøve å få til minst 2 treninger i uken =P Legger listen lavt så eg kommer meg over den xD

    2. Mitt eneste nyttårsforsett er at jeg skal bli flinkere til å spare. Spare, spare, spare!
      Og siden jeg allerede den første uka i januar brukte opp hele årets shoppingbudsjett, må jeg også være flink til å passe på shoppingen… Den boka var ikke dum, kanskje jeg blir nødt til å kopiere deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg