Coming home

Da ser dere jo hvor jeg befinner meg – UP IN THE SKY! Norwegian er jo så flinke at de har Wifi på flyet, og da er det plutselig litt mer å finne på enn å bare stirre ned på skyene.

Dere forventer kanskje posevis med merkeklær siden jeg har vært i Milano, men i tillegg til å ha lite til overs for klær som er eksklusive kun pga. en liten logo på merkelappen så har jeg heller ikke akkurat flust med penger. Det ble faktisk bare én genser (på salg), ørepropper og en liten Madonna-statuett.

Sånn kan det altså gå når en shopaholic har med seg sitt shoppinghatende mannedyr til en moteby…

Gleder meg til å komme hjem til min egen pute (som ikke er steinhard) og en dyne som ikke kan forveksles med et laken. Jeg har også blitt litt lei av pizza, "merkelig" nok. Til neste gang: Ha det fint! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg